dissabte, 2 de maig del 2015

Guanyadors poesia 3r d'ESO en català




HUMANITAT (1r premi)
Estic en una cel·la  fosca  i solitària,
Però una petita escletxa de llum
Em recorda qui sóc,
Tinc la possibilitat de sortir d’aquí
D’anar al món exterior
Però, realment vull sortir?
Emergir a un lloc tenebrós,
On els monstres són anomenats Homes...

                                                      Sara González, 3r B 


L’OBLIT  (2n premi)


Incertesa del saber,

certesa de l’oblit.

Desig d’uns records

tan llargs com un sospir,

però curts com la nit.

Moments en blanc i negre

que havien sigut acolorits.

Records que se’n van,

a poc a poc, sense demanar  permís.

Incertesa del saber,

excepte l’evidència d’un passat

esborrat i un futur somniat.

                                      Quim Vicente, 3r A 


POLS D'ESTELS (3r premi)

Estels de la nit,
Brillant per si sols.
Amb l'esquena ben fosca,
Pensant en l’oblit.
                                  
Quan et despertes
Del somni irreal,
Somies estrelles
En un cel radiant.

Escapant de la por,
Creant confusió.
Amb un sol destí,
D’estar al teu costat.

Intentant oblidar
El nostre passat
Sense plors ni llàgrimes.
Vull estar al teu costat

Milions d'estrelles a la meva ment,
No sé com es pot estimar tant,
No em faltis,
Em fas sentir infinita.

                                     Marta Torruella, 3r A
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada