divendres, 6 de maig del 2016

Entrevista a Ya Xue Garcia. La gran triomfadora dels premis dels Jocs Florals d’enguany.


Pràctiques cap esport?
Bé, no es un esport, faig ballet.
A quina edat vas començar a practicar-lo?
Des dels quatre anys.
Per què vas començar a fer-ho?
Perquè li vaig dir a la meva mar, ja de petita, que volia ser princesa ballarina.
Quantes hores setmanals hi dediques?
7 hores i mitja.
Hi ha molta competitivitat?
Sí.
Quin és el teu objectiu amb aquesta disciplina? I el teu pròxim objectiu?
Bé doncs en un futur seguir dedicant-m’hi. No sé encara.
Et voldries dedicar a alguna cosa més, a banda del ballet?
Sí. Tindria un plan B, quan fos massa gran per fer ballet, m’agradaria ser dissenyadora de interiors.
Com compagines els estudis amb l’esport?
Vaig una mica estressada però intento aprofitar les hores de classe i  fer tots els deures.
Fas les feines domèstiques?
Algunes.
Com et definiries?  Creus que la gent també et veu així?

Nerviosa, responsable i treballadora. Crec que sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada