dimarts, 22 de desembre del 2015

Entrevista a Toni Tomàs, director de l’Institut Vilamajor



1· Què volies ser de petit ?
Sempre havia volgut ser professor, especialment d’història.

2· Eres un  bon estudiant?
Era un bon estudiant, no perquè fos brillant, sinó perquè estudiava molt. El meu horari era estar treballant tot el dia, i per la nit anar a l’institut. 

3· Què vas estudiar a la universitat?
Sempre havia volgut ser professor de socials, per això vaig fer magisteri de geografia i història.

4· Explica’ns una anècdota de la universitat.
La meva especialitat era història contemporània, però un dia em van suspendre un examen perquè em van copiar.

5· Quines són les teves aficions?
A mi en general el que més m’agrada és no fer res, però si haig de dir alguna cosa, m’agrada fer esport, llegir, visitar museus i jugar a dòmino. 

6· Dels llocs on has anat de viatge, quin t’ha agradat més?
Egipte, perquè és molt exòtic i m’agrada l’egiptologia. M’agrada perquè és diferent de la resta de països.

7· Quin tipus de música t’agrada? 
En general m’agrada tot tipus de música, menys el reagetton, el reagetton mai m’ha agradat.

8· Quines són les teves manies? 
Només escric en bolígraf negre però estic empipat perquè com a director he de signar molts documents en bolígraf blau.

9· Què fas un diumenge a la tarda?
Normalment preparar totes les classes de la setmana.

10· On et veus d’aquí a deu anys? I d’aquí a vint?
D’aquí a deu anys ja estaré jubilat, i m’agradaria escriure un llibre; i d’aquí a vint anys estaré al casal d’avis jugant al dòmino.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada