dimarts, 3 de novembre del 2015

Una beca molt especial

Fa un mesos la jove vilamajorenca de 14 anys, Berta Fernàndez, va poder accedir a un beca que consisteix en millorar a l'handbol i a la vegada seguir amb els seus estudis. Continua entrenant amb el seu equip a Vilamajor, i també amb la selecció catalana. 




1. En què consisteix aquesta beca? 
En què pots fer els estudis i entrenar el teu esport preferit, i si vius lluny, et donen l’opció de quedar-te a viure en una residència. 

2.Pocs poden dir que han sigut estudiants de la Blume no? 

Sí, és una gran opció que no té tothom, és a dir, que s’ha d’aprofitar al màxim ja que és un privilegi.

3.Quina va ser la teva reacció quan et van anunciar l’entrada a la Blume?

 Em va impactar molt, em vaig animar a entrar-hi de seguida i tirar endavant i gaudir d’aquesta nova etapa.

4.Com s’ho van prendre els teus companys? 

Tothom em va engrescar i em van ajudar molt, es van alegrar per mi; són els millors i me’ls estimo moltíssim.

5. Quin ritme de vida portes actualment? 

Jo penso que el meu ritme de vida és bastant rutinari i no paro, ho tinc tot organitzat des del primer moment.

6.T’ha costat adaptar-te a aquell ambient? 

No m’ha costat gràcies a la gent que m’estima, ja que m’ha ajudat molt. Tot i que com sempre, els primers dies costa una mica.

7.Per arribar a aquest centre, quins passos vas haver de seguir? 

Per arribar-hi, ha sigut molt dur perquè he hagut de fer molts entrenaments, moltes concentracions i moltes proves

8.Els teus familiars et van donar suport en tot moment? 

Sí, en tot moment m’ho van donar tot i més.

9. T’ho vas haver de pensar molt per accedir aquesta beca? 

No, des del primer moment vaig tenir clar que era una opció que s’havia d’aprofitar.

10.Què tens pensat de fer en un futur? Penses viure d’aquest esport?
En el meu futur m’agradaria arribar al màxim nivell i talent. Tot i això, sé que no puc viure d’aquest esport perquè no hi ha prou diners, per tant seguiré estudiant.

11. I alguna anècdota sobre sobre el tema?
Anècdotes... la meva companya d’habitació és la millor i he passat molts moments bojos a
mb ella.


Redactors: Mariona i Ainhoa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada