dimarts, 12 d’abril del 2016

ENTREVISTA JÚLIA SARRIÀ

1. Per què vas començar a fer rítmica?
Perquè sempre m’ha agradat i com que vaig deixar el taekwondo quan anava a sisè i a 1r d’eso no vaig fer cap esport, i després d’un temps sense fer res,  vaig decidir fer rítmica ja que a Llinars del Vallès hi havia un club.  
2. A quina edat vas començar la gimnàstica rítmica?
Vaig començar a principis de segon d’eso, amb dotze anys.
3. Quin és el teu horari d’entrenament?
-dilluns i  dimecres entreno dues hores i mitja, divendres entreno dues hores més i a partir d’abril competiré els caps de setmana.
4. Com combines la gimnàstica rítmica amb els estudis?
Intento fer la majoria dels deures a l’institut, els dilluns no tinc temps de fer els deures a causa dels horaris que tinc i els hi he dit a molts professors que de dilluns a dimarts no faré els deures que em posin. També faig els deures dimarts i els caps de setmana que no tinc competició.
5. Cada quant de temps fas una competició?
Són molt irregulars, a partir d’abril fins a final de temporada (més o menys a finals de juny juliol) són cada cap de setmana: de vegades una competició, dos o de vegades no n’hi ha.
6. Has d’augmentar les hores d’entrenament abans d’una competició?
No, normalment sempre s’entrena igual. Però abans de la competició ens reunim dues hores abans per escalfar i practicar el ball. 
7. T’hi vols dedicar professionalment?
Jo la gimnàstica la trobo més com un entreteniment ja que va molt bé fer esport en general, però en un futur (segurament a primer de batxillerat) ho deixaré perquè trobo que són molt més importants els estudis i com que faig tantes hores a la setmana i en el fons no em vull dedicar a res relacionat amb la gimnàstica rítmica, crec que serà difícil compaginar les dues coses.
8. Quines són les diferències entre el vestuari que utilitzes per entrenar i el vestuari que utilitzes per competir?
La diferència és que tenim un vestuari específic per competir i tot el grup portem el mateix conjunt, normalment són com mallots (semblants als banyadors). En canvi, per entrenar es fa servir un vestuari més estàndard, per exemple malles o pantalons curts molt arrapats i la samarreta ha de ser un top o una camisa també arrapada.
9. Què sents al ballar davant de tanta gent?
Al principi, quan estàs a punt d’entrar a la pista estàs molt nerviosa, en canvi quan estàs ballant i la música ha començat a sonar, se’t passen tots els nervis. Però per exemple, jo que faig pilota i se’t pot caure, ho passes malament perquè corres el risc d’esguerrar tot el ball i malbaratar la feina de fa dies.
10. Has actuat en cap lloc important? Quin?
Sí. Crec que el més important que he actuat ha sigut el Barcelona Comarques i els altres llocs han estat per aquí al Vallès Oriental.    

Redactores: Mercè,
Alexandra i Gemma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada