dilluns, 9 de març del 2015

Benvinguts i benvingudes

Després d'algunes entrades introductòries en aquest nou espai, presentem oficialment el que serà un lloc on compartir tot allò que passa al centre, a les classes i tot allò que els passa a aquells més importants de tots, els nostres alumnes.

Ja heu pogut observar un poema, una història de creació i una ressenya bibliogràfica. Aquestes últimes han sorgit del Club de Lectura, una matèria optativa de 2n d'ESO en la qual treballem, no només la lectura i la seva reflexió posterior, sinó també un tractament de la informació i d'allò que ens envolta.

I per acabar amb aquesta tardana introducció a la nostra revista us deixo amb un petit text de l'alumna Clàudia De la Guerra on reflexiona sobre el fet de llegir. 



A mi m'agrada llegir perquè és un moment que tinc lliure i l'aprofito per ficar-me dins la història del personatge principal. És un moment que tinc per poder relaxar-me , estirar-me i deixar enrere la vida i començar a llegir i mentre vaig llegint em vaig imaginant com són els personatges , què els passa , com és el  paisatge , si és d'aventura , d'humor , de terror , ciència-ficció, etc. ... El millor de llegir és que vas aprenent les paraules que hi ha i si no entens alguna paraula la pots buscar o preguntar als pares o mestre/a i ja la saps per la propera vegada . Llegir és allò que més m'agrada, a més sempre el tens allà el llibre per quan vulguis tornar-lo a llegir. Recomano els meus amics que deixin el mòbil i es posin a llegir un llibre que els agradi, és millor llegir la vida i no viure-la a través de la  tecnologia. Per mi la lectura és fenomenal.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada