divendres, 17 d’abril del 2015

Albert Acedo, dins el 5% dels millors a les proves Cangur


Avui  hem parlat amb l'Albert Acedo de 2n de BAT, el qual va participar a les passades proves Cangur que es van realitzar el passat març a Llinars. Des de la revista de l'INS Vilamajor el felicitem per la feina feta!!!

Què són les proves Cangur?
-Són unes proves que es fan a Catalunya on una organització fa unes preguntes de raonament i lògica i tens una hora i quart per respondre trenta preguntes. Avaluen el teu nivell en matemàtiques utilitzant la lògica i el raonament.

Què sents al saber que el  5% millors de Catalunya?
-Ho faig bàsicament perquè m’agrada. Jo no sóc com la gent que va allà i ho fa per quedar bé. Ho faig també per posar-me a prova a mi mateix.

Creus que a partir d’ara tens més possibilitats per arribar on et proposes?
-Al principi no sabia res sobre aquest tipus de proves fins que la Cesca em va proposar d’anar-hi. Ella em va dir que si quedaves en bon lloc, podria ajudar-me en el futur. Deia que les gran empreses li donaven importància. Així que si, crec que em servirà. 
                
                                                                                Júlia Blanes i Gerard Martínez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada